instrukcja pozytywnego myślenia

Instrukcja pozytywnego myślenia.

Stwierdzono, że 90% naszych obaw nigdy nie wydarza się w rzeczywistości. Dlaczego więc martwimy się na zapas zamiast myśleć pozytywnie? Może pomocna będzie instrukcja pozytywnego myślenia.Negatywne myślenie wysyła komunikat do twojego organizmu, że jesteś słaby, a kiedy zaczniesz myśleć pozytywnie poczujesz różnicę, że masz więcej sił i możesz góry przenosić.

Instrukcja pozytywnego myślenia to proces, który należy powtarzać codziennie. W jaki sposób zmienić tok naszych myśli? Co daje pozytywna postawa w życiu i dlaczego nie warto martwić się na zapas?

Pamiętacie książkę o Pollyannie? Była to opowieść o dziewczynce, która zawsze potrafiła znaleźć pozytywną myśl w trudnej sytuacji. Po co się martwić, kiedy można być szczęśliwym.

Instrukcja pozytywnego myślenia dla początkujących.
#1. Słuchaj podcastów i audiobooków.
#2. Czytaj książki motywacyjne.

Warto poszukać w sieci inspirujących nagrań, których będziesz mógł posłuchać zaraz po przebudzeniu, w drodze do pracy czy wieczorem. W sieci jest mnóstwo dostępnych audiobooków czy coraz popularniejszych podcastów dotyczących rozwoju, psychologii czy innej dziedziny. Oprócz nagrań warto mieć na półce książki, z których możemy czerpać inspirację. Zdaję sobie sprawę, że posiadanie swojej autorskiej kolekcji książek biograficznych wybitnych twórców może być kosztowne. Jednak pomyśl, o tym jako o swoim własnym rozwoju, a poza tym zawsze możesz znaleźć grupę znajomych, którzy wymieniają się książkami, by zmniejszyć wydatki.

#3. Zbieraj cytaty i pisz własne afirmacje.

Pomocne w pozytywnym myśleniu będą również przeróżne karty z hasłami, cytaty czy afirmacje. Wypisz na kartkach kilka swoich ulubionych cytatów i rozwieś dookoła wszędzie wokół siebie. Na tablicy, na lustrze, w kalendarzu, notesie czy nawet na drzwiach lodówki. Możesz zrobić większy artystyczny plakat z inspirującym cytatem i powieś na ścianie.

Statki w porcie są bezpieczne, ale nie po to się je buduje.

John Shedd

Afirmacja jest wysublimowaną formą mówienia do siebie. Jest pozytywnym stwierdzeniem, że coś już się dzieje tu i teraz, a nie jutro czy w przyszłości. Przykładowe afirmacje dla Ciebie: Radzę sobie ze wszystkimi lękami. Wszystko, czego chcę, tworzę łatwo i bez wysiłku. Wypełniam moje życie spokojem i radością. I Ty sam możesz utworzyć swoją własną afirmację.

#4. Ćwicz codziennie!

Robiąc rutynowe czynności zacznij powtarzać swoje afirmacje, które wybrałeś na dany dzień. Wszystko po to, aby wytłumić własny negatywizm i uciszyć głos z wewnątrz, który próbuje zepsuć mówiąc wprost twój dobry humor. Pozytywne myślenie wymaga codziennej praktyki.

instrukcja pozytywnego myślenia

Pozytywne myślenie w swej najbardziej konstruktywnej formie nie zaprzecza, że na świecie istnieje ból i cierpienie. Na świecie istnieje i będzie istniało wiele problemów, bólu i cierpienia. Wszyscy musimy się angażować w problemy innych czy środowiska. Jednak można podejść do tych kwestii w sposób pozytywny. Kluczem jest świadomość, że niezależnie od zewnętrznych okoliczności można prowadzić normalne życie. Pozytywne myślenie dodaje sił, byśmy mogli poradzić sobie ze wszystkim, co nas spotyka, również z trudnymi okresami.

Jeśli zastanowimy się nad tym, jak niebezpieczne jest wszystko wkoło, nic nas naprawdę nie przerazi.

Gertruda Stein
5 1 vote
Article Rating

Może Ci się spodobać

Subscribe
Powiadom o
guest
2 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Patryk Tarachoń
Admin
21 czerwca 2020 21:35

Zapamiętam, warto mieć na uwadzę.